Sunday, February 6, 2011

T O U C H I N G ~

ouh.. sgt fenat berjam jam dalam bas dari JB ke TBS-BTS.

wuwuwu sangat sedeh kerana terpaksa meninggalkan mak dan ayah dan abang dan kakak dan kakak ( aku ade 2 org kakak) dan anak saudara dan abang ipar.

(detail kan? aku mmg seorang yg detail) hoohoo!

tah kenapa aku menang*s seh tadiii... ouhhh !

nape lah tacink sgt ni eid oiiii (bermonnolog dalaman)

tadi baru menjemput kawan baik ku, Afiqah Amanina  (jemput pakai kaki bukan kete ek)

di depan blok ni je punnnnnn (gaya Johan Raja Lawak)
heeee

ok out of 10 ques asignment micro ni, aku baru je jwab 1. HAHA! selasa dah kena hantarrrrr !

grrrr! nape pemalas sangat nihhhh ! tu la malas nak cuti sebenarnya (bukan ayat aku) haha!

bercerita tentang coti, BEST BEST BEST gilerrr!

sebab dapat makan URAP? tahu tak urap tu yang macam mana? HAH! ni la makanan orang jawa.

nak try? pegi la cafe econss... macam mane rupanya? ADEH! aku tak sempat amek gmbr untuk tatapan kauorang.

sebab lapar sgt, so tak terpikir korang. hehe

actualy BEST aku tu sebab dpt luangkan masa BANYAK BANYAK dgn mak n ayah aku... huhu!

oleh kerana aku ni ADIK so aku la yg selalu ikut mereka. (please dont ever call me Adik)

HAHA!

argghhhh HOMESICKKKK !

bila lagi nak balik? dah takde cuti pnjg dah.. bulan 4 je ade.. OMGAllah... lama giler wehhh ! tak sanggup.

Moodku berubah :

Mak, Ayah.....

Aida akan rindu mak dan ayah dan olin dan am dan wan SETIAP MASA DAN KETIKA!

(airmata dah bergenang) wuhuuuu !

Doakan aida kat sini.....

Ya Allah, tolong lah jaga mereka, kerana meskipun aku berade di sebelah mereka, aku tak mampu untuk menjaga mereka, kerana Kau lah Yang Maha Memelihara..... Amin...

p/s : tnx to you alls kerana turut sama mendoakan.

Tuhan, sampaikan salam sayangku kepada mereka......

No comments:

Post a Comment