Friday, February 11, 2011

FINALLY ~

yeay !
finally dapat gak aku menukar-nukar (tanda banyak kali aku tukar)
background, ni pon dah rasa ok lah ni 
aku punya marginal utility is at maximum.
HOHO
lepas-lepas jawab micro ni baru terhingin nak aplikasikan
masa exam tak hengat pulok !
HAMPEH
pffft**

HAHA! 
dari lepas suboh tadi iaitu kol 7
(suboh gajah aku arini)
aku dok ngadap lptop ni, kang meletop
sebok nak ngendeng kat mak o ayah aku
mintak laptop baru.
uishhh tgn jgn caboi (cabul) sgt ehhh
ohoi~

Ok, aku tlh buat salah, tak turun makan dgn piqah n nomie. haha!
janji kol 2
ni sebab blog ni wat aku hangin satu badan (hiperbola)
jgn ckp lebeh nnt dia merajokkkk.
(dia merujuk kepada ini LAPTOP YA)
ok perot aku sudah lapar...
so nak pergi siap2 untuk turun makan
kejar pqah n nomi yang tah bape byk suap dah dowg buat.
yuhuuu~

ok kengkawan FB, aku gunaka blog ni sebagai cara nak update
 STATUS aku...
sebab ntah kenapa FB aku TIDAK BOLEH dibuka. 
bukan kena HACK or DEACTIVATED
so kalo ade ape2 yang penting, 
just let me know through this blog 
okeh. okeh. okeh.
sekian terima kasih.
yeehhaaaa~



1 comment:

  1. salam.
    didahulukan dengan tawa,huhu
    same la.. blog aq pon baru digodeh2
    hehe pulak untuk labtop uh... sama umur kan labtop kita ni.... da berusia=)

    ReplyDelete