Thursday, February 3, 2011

kenangan dolu-dolu.

.... di dalam jaga ku tercari-cari, di dalam tidur termimpi-mimpi....
WAH! melayan lagu zaman-zaman muda dulu~

(tua sgt ke aku ni..opss! 20 years old-to-be) hihi

errr nk conteng apa ye? hmmm...

hari ini 3 feb 2011. Selamat Tahun Baru Cina...
peristiwa yang tak kan aku lupa kalau setiap kali tahun baru cina,
ade sekali tu, mak aku kejot aku bangun tido, pagi kot, kejot untuk ape?
untuk tengok orang cina depan uma aku ni panggil orang yang menari-nari tarian singa.
ke rimau. ke naga?
argghhh konfiuss aku.
sorilaaa aku mmg tak penah nak kompomkan yang mane satu binatang yang ditarikan.
hehe~
smpy skrg, aku sangat, sangat, sangat sukaaaa tgk tarian itu.. kalau dapat tengok tu, kejakunan aku terserlah.

WAH! (lagi sekali) Cikgu HAJIBAH-my long lost teacher tegur aku kat facebook. sangatt terharuuuuu ~
tapi terbaca kat fb cikgu, anaknya tak berapa sihat... May Allah make her strong. To my teacher, be strong. Allah always be with you n you daughter... Aminnnnn

No comments:

Post a Comment