Wednesday, February 2, 2011

sedang bercuti.

ok. aku sedang bercuti. betol betol cuti apabila satu buku pon tak dibukanyaaaaa ! OMGAllah... tapi pada aku, aku tak rasa kerugian ape2 pon apabila setiap masa dan ketika, mak berada di depan mataku. :))
i really appreciate it ! ! ! !
mak, aida (nama manja aku) sayang mak sangat2 ! ! ! ! ! wee~
berjauhan dengan orang yang kita sayang buat kita akan lebih menghargai setiap masa dan ketika kita berkesempatan dengannya.

switch to another topic, i wish i can spend my precious time with them too... more n more. but what can i do. Allah knows better. kenangan yang pahit terpalit lagi bila kita berselisihan faham dengan kawan baik sendiri. walaupun pada mulanya nak berdiam diri tapi setiap kali habis solat, hati ini rasa sayu sebab sayangkan persahabatan yang terbina sekian lamanya. Maafkan aku, sahabat-bukan kawan- may Allah bless you always.. aminn.. :'(
i wish one day he will read this post and he will text me as his-promised-friend !
Dahulu, kita pernah berjanji untuk berkongsi masalah suka dan duka. kadang kala kita tunaikan janji itu, kadangkala tidak. YA! mungkin mengikut keadaan. we are not in the same boat so we cant get along, but dont forget, i've faced that too :'(

No comments:

Post a Comment