Friday, February 11, 2011

Ni lah namanya belajar adek oi....

ok aku baru je abes exam. ( ade lagi 2 paper actualy)
argh SUSAH okay.
one thing aku suka pasal diri aku sendiri, ( syok sendiri ? ade aku kesah, cak cak cak )
ialah aku ni jenis yang TAK KESAH. terima kasih.
one thing yang aku tak suka pasal diri aku sendiri
ialah aku ni jenis TAK KESAH.
hah ? apa ni? gedebush! rasa nak flush otak aku ni, kasi bersih sikit. (omg)
macam semalam, bila dah tak tahu nak jawab, aku jadi TAK KESAH. argghhh
aku bukan yang bersungguhsungguh sangat weh.
macam mana ni ? (mula nak nanges)
aku jadi gembeng.

Tapi tak pelaaaa
aku cuba muhasabah diri.....
muhasabah okay. terima kasih.
ni lah name nya belajar, kalau asek nak betol je, bukan belajar namanya.
ye tak ?
satu benda yang aku percaya,
kegagalan mengajar kita, bukan menjatuhkan kita.
so izzaidah, (bermonolog dalaman)
be strong !
arggh poyos. huhu








No comments:

Post a Comment