Friday, February 18, 2011

niat tak jadi.

assalamualaikum.
niat di hati nak tulis entry kali ni, nak curah perasaan
yang melimpah ruah sebab sangat stress menghadapi exam yang 
ouh! wut can i say.
TAPI
niat aku tu tak jadi sebab
kawan aku sedang bahagia.
kawan aku sedang gembira dengan cinta hati masing2.
baik cinta sesama insan ataupun cinta YANG MAHA AGUNG.

ok
soalan mungkin akn keluar...
"abang" kau mane eid?
shut up!
i hate that question. huhu.
ok saya DAH TAK berminat nak bercinta-cinta ni
(SETAKAT INI) ok.
patah hati weh ~
HOHO!

tukar topikkkkk please. hoho!

ok
 aku baca post kawan aku ni, 
ouh tnx to Allah sebab gerak kan hati nak bace blogg dia
 dia tolong ingatkan aku
yang Allah tu sentiasa ada untuk kita..
ok aku berlagak tenang hadapi satu persatu ujian Allah.
mulot kate tak kesah,
biarlah,
let bygone be bygone,
dalam hati Tuhan je tahuuuuu
wuwuwuwuu~

Semoga Allah beri kekuatan untuk kita menghadapi ujian-NYA.

No comments:

Post a Comment