Sunday, February 27, 2011

menconteng arang.

ASSALAMUALAIKUM
terlebih dulu, tajuk tidak ada kaitan dgn yg hidup 
ataupun yang telah meninggal dunia.
BUSY.
yeah thats the best thing to tell about.
SIBUK.
yeah mmg secocok dengan penulis.
sampai tak de masa nak bertanya kabar dengan kawan-kawan
maafkan saya. huhu.
kawan lupa kawan?
 tp kekdg kita teringat kat dia.
dia? ingt kita ke?
inilah perspektif yang salah.
tak pe lah kalau dia tak ingt kat kita
asalkan kita ingt kat dia.
tak perlu diberitahu pada seluruh dunia (ayat novel)
yang aku sedang ingt kawan aku.
cukop sekadar doa mengiringinya.
(wah puitis giler)

huh?
nape aku dok cite pasal kawan ni?
YEAH sebab kawan tu berhargaaa
tapi tak boleh nak beli kat pasaran
tak kan nk beli, try la cakap,
'Abang (nada gedik),,,,, nak kawan sekilo...'
ada ke? ada? ada ke? ada? 
haha!
Sila Gelak okeh.

IKLAN: wah akak kat depan,bawah blok aku ni gelak senang hati ya. untuk pengetahuan anda, depan blok aku ni motor park. so memang memekak, eh bukan2 "alarm" aku, kalau dorang start motor, press2 motor, memang leh terjaga. TERIMA KASIH YA. hehehe

ok aku keliru nak amek short sem ke tak?
kalo amek duit luak-bayar yuran
kalo tak amek, leh keje. cari duit, cari bakalsuami.  eeee uuuuu!
bukan saya yang tulis.
so? adehh
tak suka kena buat pilihan. 
wuwuwuuu!
hidup memang banyak ke'confuse'an
mggu ni nak balik ke tak?
huwaaa!
donow.
please t8 care.
for you, n me too.
assalamualaikum.


No comments:

Post a Comment