Saturday, February 5, 2011

Aku Sayang Kau + orang !

Dedicated this post especially for Shahid Ezzudin.

im sorry tooooooo.

tak tipuuu! sumpah. aku tak expect yang aku leh termarah kau..

mungkin sebab tahap mengharap aku lagi tggi  dari pertimbangan fikiran.

once i said let bygone be bygone,  i really mean it!

mungkin sebab aku tak amek cerita korea ke kau cakap dah nmpk jurangg?? (mungkin je la kan)

tak aid tak! aku mmg dah hilang mood nak tgk cerita korea...

demam korea dah surut.. huhu

ok aid, ni lah pasang surut persahabatan.

dalam x sedar, perselisihan faham ni wat kita lebih mengenali satu sama lain.

kalau kita nak ukur tahap persahabatan kita dengan kira pakai kalkulator (kalau perlu eg : 2011: tahun skrg TOLAK 2005: tahun kita kita mula rapat SAMA DENGAN 6) sbg tahap kita mengenali satu sama lain, kita dah salah.
tahap persahabatan ni dinilai sejauh mana kita memahami sahabat kita itu.
YA! perkara ni mmg kecil dari asalnya, tapi i believe i can fly...
EH! salah, i believe there's a reason behind every each matters that happen.
so aid, LET BYGONE BE BYGONE-not begone ! heeee~
aku dah nak abes cuti ni, bulan depan aku balik lagi ye!
korang ade lagi kan kat JB>> heee!
so dont worry, aku cepat marah, tapi aku cepat sejuk. n aku tau, aku belajar semua ni dari korang jugak. kita semua mmg camtu, cepat je sejuk nyaaa ! heeeee

To GENG YB JOHOR JAYE, raya nnt wat ROMBONGAN CIK KIAH lagi yeee ( ouhh i miss that event so much much ) <3 <3

tak nak ke rombongan ENCIK ZAIBO pulak ke, asek KIAH jeee.. oh to ENCIK ASKAR kita-zai, jangan anggap saya gunakan nama anda di sini ye. HAHAHA!

Please do take care aid, you are not alonee... if u feel that, same goes to me. i didnt have anyone like you n others right over there.
love you alls so much ! :'(

No comments:

Post a Comment