Tuesday, February 22, 2011

bulan bercinta.

salam.
ok bulan ini bulan bercinta.
yeah.
saje nk menggedix cerita tentang diri aku.
aku baru beli beg sandang tepi, bentuk LOVE.
aku baru beli selipar, bentuk LOVE.
purse pon ade bentuk LOVE.
ohh kenapa ni?
ahaha
gedix giler.
bak kata kwan aku, tanda cinta akn datang la tu.
haha
ohoii terbeliak mata ni kalau dia datang.
bunyi macam ade je kan. tak ade okehh.

same mcm dengan status kat fb, 
bulan bercinta dgn Kuliiyah (instead of fakulti) of 
Economic and Management Sciences
(pnjg nye)
ohoiii

ermm nape kuliyyah instead of fakulti
this is where IIUM (UIAM)
berbeza dari yang lain
bangga? tak de lah, riak je.
haha
xde gurau je.
bangga jadi warga IIUM. ya! that's rite.
kuliyyah kan macam bunyi arab2 sikit kan.
hoho!
bulan ni mmg byk keje, smpy kekadang lupa nak online
oh!
boleh lupa kan? Syabas bete(anak in hindustan)
hehehe!

ok saya memang banyak keje !
so saya tak mmpu nak bebel berjela-jela.
bye.
assalamualaikum 



No comments:

Post a Comment