Tuesday, May 24, 2011

betul. cer try!




buat ape tu dekkk??? HEHE!

penah tak dtg motivasi, *anda geleng? ishh nmpk beno tipunya* ok ok, saya tak hengat kat mana saya penah dengar sugestion ini, tapi dia suruh kita tulis apa impian kita, contoh 
SATU : nak kawin dgn orang kaya
DUA : .................. post deleted---
TIGA : nak jadi cover page majalah. HAHA! *err ni bukan impian aku*

what so ever!

and then, penceramah tu pon bercerita lahh ttg kawan dia ni, 
....pada suatu hari.... *merepek*
kawan dia ni tersangat lah suka tulis semua impian dia... nak isteri yang mcm ni lah ape lah.. dan lain-lain.
and then, beberapa tahun lepas tu, masa si polan dlm cerita ini pon terjumpa lah balik kertas IMPIAN dia tu..

and yang memeranjatkannnnnnn...
*guess what??? kertas tu dah kena makan anai-anai.... HOI! ni bukan aku yang type! hehe*
bukan-bukan, actualy hampir kesemua impian yg dia tulis tuh tercapai... 
mesej yg hendak disampaikan di sini ialah.....

apabila kita sudah tulis sesuatu impian, indirectly minda kita akan set kan impian-impian kita itu
dann kita akan tergerak untuk mencapai satu persatu daripada senarai list itu.

wahhhhh best kan?? kalau aku tulis aku nak kawen ngn William tercapai tak?? err kena tggu dia masuk islam dulu la kot 
*upsss... zasssss! awan merepek aku berjaya ditepis*

ni nak share sikit...

TIDAK SALAH UNTUK BERMIMPI
TAPI BIAR LAH MIMPI ITU 
MIMPI YANG MAMPU MENGGERAKKAN NADI
NADI KE ARAH KEJAYAAN
BUKAN NADI MENUJU KEGAGALAN.



oleh itu ::::::::
why dont you try it??? mari sama-sama kita tulis macam adek kat atas tu buat!
kalo nk tunjuk kita ni anak urban *wahh urban seh*
tulis la impian korunk tu kat dalam lappy... guna microsoft word atau sticky notes....

*HOI! perlu kerr nak detail sgt??*
ngeh3...

salam...

No comments:

Post a Comment