Thursday, May 5, 2011

umur dah 20-an takde pakwe lagi?? tipu laaaa...

huh??? ape semua ini??? ade yang kate, pompuan kalau takde bf, tipu sgt laa.... oh ohhhhh.... anda silap!
kami ini----GENG-GENG SINGLE----tetap memperjuangkan hak kami.
hahaha
(pelempang manja kat pipi)
kami tak laku....??
kau macam laku sangat!
so what???
huhuhu
sebenarnya.... yang sering menjadi perhatian tu, murah sebenarnya tauuuuu!
jeles? sumpah aku takkk!
malah aku tukang gelak.

opsss maaf ayat terlalu kasar
sebab ayat tu masih terngiang-ngiang kat telinga nih.
ape yang pelik sangat kalau aku xde bf?? nonsence!
pada aku, cinta tu bukan semuanya membahagiakan

tgk berita kat paper yang lepas?
tunang lelaki tikam tunang pompuan
TUNANG OKEH!
nak highlight lagi sekali
TUNANG!
dah nak kawin dah nih... aku nak tanya, mane hilang nya cinta??????????????
(aku tekan ? dengan perasaan geram)
*grrrrr

itu ker cinta yang diagung-agungkan?????????
mase nak meminang, bukan main lagi, siap dengan pantun bagai.
ini sebab cemburu etc, sanggup bunuh???????
Ya Allah... kasihan dengan perempuan itu..
setiap pasangan kekasih mesti bayangkan keindahan hidup berumahtangga
kenapa semua jadi macam ini.

mood serius :::::::
satu je jawapan yang paling paling tepat ialah : landaskan cintamu hanya keranaNYA.
jangan melebihi cinta kepadaNYA dan RasulNYA.
oh Allah...

kembalilah menjahit sejadah cinta..
  tanyalah, 
ke mana perginya tangis kita... apa yang kita tangiskan di dunia ini. 
 dalam doa kita, kita sering meminta hanya kepada perkara yang fana....

benar bukan??????
tanyalah lagi..  
 apakah kita pernah menangis kerana kita hilang CINTA-NYA??

renung-renungkanlah bersamaaaa.....

*sedutan dari Halaqah Sentuhan Qalbu. ianya terkesan di hati...
aku yang alpa ini, menulis untuk peringatan sendiri.... and perhaps, it may HEART you too~

1 comment:

  1. salam..
    huhu..
    xde bf pelik la eid..
    teringat tgk semanis kurma td, ustazah kata..pelik kan bang org skrg, suami org pon sanggup rampas..
    hahha//dengan harapan si suami mengiyakan namun, ustaz kata..tak pelik! hehe
    benda baik sekarang ni dah jadi pelik weyh...perasan tak?? huhu
    betulkan yang biasa, biasakan yg betul~

    ReplyDelete