Monday, May 2, 2011

Jilbab putih.

jilbab putih ini
akan menghantarkan
kita
pada cinta ILAHI

assalamualaikum
ini merupakan salah satu daripada lirik
lagu kumpulan yang ditubuhkan di UIA.
dianggotai oleh pelajar dari Indonesia.
errr.. tapi tak ingt nama kmpulan
but then
bila dengar je lirik ni
terkesima jap
cepat-cepat amek hanfon
type lirik ni..
ye la, aku insan yang pelupaa..
tertarik..
kan? kan? kan?
nilai lah sendiri.
tepuk dada, tanya hati.

tukar topik---
u know what,
ade certain perkara, yang walaupun dah masuk ke dalam 
lorong telinge aku, tapi, memang hampeh kalo nak melekat kat otak.
entah kenapa... huhu!

contoh terbaik, resepi masakan.
ok tak perlu diceritakan dengan lebih lanjut.
maluuu! (damn)

guess what,
aku ade impian baru
azam baru
semangat baru


iaitu : memasak.

jangan gelak.
aku akan cuba. 
hahahaha
aku yang gelak sendiri.

c ya.. 
byeeee
assalamualaikum.


No comments:

Post a Comment