Saturday, December 3, 2011

HALO!

new come back.
come back with a new single *wah macam penyanyi gituh.
lately memang rasa sangat tertekan. tido tak lena, makan tetap berselera.
ok u know what, i realy damn much punya rindu kat kawansssss saya. so i just post gambar2 ni, sebab saya nak mereka tahu saya rinduuuu mereka. :((((((

ok, this is one of my best of the best fren - Ayied Zudin.
ok aid, bila nak belanja coolblog lagikkkk?
pleaseeeeeeeeee! HEHE


from left : Fahmi Aziz, Ziema Aziz ( they are not sibling HAHA), aku, Mat Farhan,
and Yusuf Shari. ok Fahmi is my permanent driver HAHA,
Ziema is my JIRANS, Mat Farhan also my Jiransss, AND Yusuf Shari is my universitymates. HAHA and also my jiransss
semua la nak jadi jiran akuh! HAHA
uma kita kan dekat dekat. EHEEE~
ok aku RINDUUUUU SEMUAAAA yang KAKU kat atas ni! 
ok , yang ini CIKGU kami... Azleen Jamil, student of IPG Negori sembilan..
untunglaaaaa orang tgh cuti sekolahhhh kan! jelezz gilakkkk weh! HAH tggu aku 
balik okeh, nak hangout ngn kau lagik. nak kau bawak aku naik kete kau lagik! HEHE




From left, aku, Echa adam, Zuraidah, Ziema aziz (lagi? HAHA). this photo taken masa raya arituuu... aish rasa macam dah lama giler seyh tak jumpaaaaaa.... rinduuuu :'(


From left : Amirah Adnan *with her little sister named halus :) i donow mana datang nama tuh, tp yang penting, she is so cuteeee..., next to her is Sn Aisyah, aku, Zimah Malek, Ziemah Aziz.. *both zima are not sibling (of coz!) but they are sharing the same name. memang kena tanya balik la kan kalau sebut zima jerk, "zima mana?" HEHE. rinduuu kaliannnn sangat2 weh!


NAH! ni lah gambar family GENG YB JOHOR JAYE. oh miss giler dengan semua.. jumlaaaa buat event lagiiiiiiiii~ please please please. oh ade yang tak dikenalkan lagi Yang baju merah belakang tu, itulah encik ASKAR kita, Zahinnudin aka ZAI..yang ni memang sibuk memanjang, tapi kalau die ade kat jj, memang senang nak ajak keluar! hehe~yang depan nye, yg baju ijau tu RAIHAN..yang belakang baju biruu AZRUL.. ni pon macam encik askar, on jerk kalau ajak! HAHA. ok mari kita pikir nak buat event ape pulak yerrrr!

ok all, thankssss! ngee~
* ade yang takde dalam gambar tu, jgn bersalah sangka atau mengecilkan hati sendiri yer. kamuu semuaaaa tetap menjadi PUJAAN HATIKU.. *tetiba HAHA

1 comment: