Wednesday, September 7, 2011

HOME 2nd say HI ?

NOTE: english broken? ade aku kesah? HUK HUK.
wah tinggal hanya beberapa hari je lagi cik penulis akan pulang ke rumahku syurgaku  yang kedua...

 rasa?
berkecamuk. 

gundah gulana. 

otak dah tepuuu? 
HARUSLAH... 

sedih?
WAJIBUNGHUNNAH.

malas?
SEMEMANGNYA.

tapi nak buat macam mana, apabila kita dah start sesuatu tu, kena lah habiskan, biarlah dengan airmata sekaliponggg!

---iklan berbayar : kucing mana entah, kucing jiran aku kot(yg penting uma aku DISLIKE kucing, NOTE: uma aku yang dislike kucing, aku tak) HAHA.. oouh kucing kat luar tuh keluarkan bunyi yang menyeramkan. jap jap aku nak mngintai----(seyes, lepas type aku pegi tgk kat lua, NOTHING.)

ouh memang. terlalu amat banyak kenangan yang terukir ( wah terukir ke nyah? ) sepanjang cuti 5 bulan nih. 2 bulan menganggur. eh tak lah 2 bulan sangat, tapi almost. HUHU. last2 keje jugak laa.. dpt cari duet simpan sikit PLUS aku beraya dgn duet hasil titik noktah aku sendiri. TITIK NOKTAH? YUPP dekk..

HAHA. tadi akak aku boleh cakap ayat touching-touching kan. mak aku pon, aduish, ade kang aku nangis 3 ari berturut-turut sebelum ahad ni kanggg!
NOTE : ahad 11 sept aku balik kampus. HUHU

akak aku ni jenis tak makan malam sgt, tapi sepanjang berbulan-bulan aku kat sini, dia makan nasi, mase dinner. pastu raya, sibuk bising kat celah telinga aku ni, yang badan dia tak slim-slim. HAHA! akak aku ni muka garang, hati baikkk gilo! HEHE bodek. sekian, bai. HEHE

 mak aku pulak : nnt aida dah takde, takde sapa nak tolong urut mak.. ADEH! ni lagi sedeh, nak bergenang airmato ni haaa... 
NOTE : aku selalu urut mak aku guna mesin OGAWA. hah silap lah kalau ingt aku urut guna tangan. ape? sebab ape tak urut guna tangan??
NOTE #2 : tangan aku kecik je lah. hehe
NOTE #3 : aku diberanak kan secara normal. mak aku cakap, akak aku yang 1st tu, (aku ade dua akak, sekian, HEHE) hah smbung balik, akak aku yang 1st tu, dia beranak songsang. so tangan dia kalau urut memang SEDAP. memang seyh, akak aku pernah urut kepala aku time aku demam. FUHH terlentok aku lepas tuh beb wa cakap lu. HEHE

QUES : yeke anak yang lahir songsang tgn sedap urut. korang pergi tanya tukang-tukang urut tuh, dia beranak songsang ke? mesti ya punya, HAHA ok aku menipu, sekian. HEHE

QUES : beranak songsang tu cmne? secara saintifik aku tak tahu, tapi kalau ikut kata mak aku dan bakal mak mertua kepada sepupu aku ( er paham tak? abaikan kalau tak paham. HEHE) mereka kata kalau lahir songsang ni, sama ada lahir keluar kaki dulu ke, punggung dulu ke.. hah senang cite dorang lahir abnormal la.. HUHU lain daripada yang normal. macam mana? tanya kawan korang yang belajar kat MASTERSKILL kalau ade. HEHE!

aku bebel smpai mana? jap nak scroll ke atas----

ouh okayh, hurmm aku sedang belagak tenang nak hadapi semua-semua ni. wah kelas ayat kau jah. belagak ceria depan mak aku, depan ayah aku, depan abang aku, pusing belakang, airmata berjura-jurai. ye, aku memang anak emak. HUWAA
ok sekian, bai.
salam.


muka aku tak sesedih muka adek ni.. adekk.. mak mana mak? NGEE



No comments:

Post a Comment