Friday, September 2, 2011

semangat menulis berkobar-kembang-kempis!

taktahunaktulisapatapirasanakteruskanmenulistanpahenti!
paham??
ouh, tadi hantar baju kerja yang aku dah tertarikkan benang baju nyer
*bukan salah aku, mesen basuh yang buat*
then rasa macam sayu pulak. hurm bila dah behenti, rasa ukhuwah tu kuat sangat!
benarlah kata orang,
bila dah tiada baru nak hargai...

HAHA teringat pesanan kak fang (ketua aku)
dia pesan kat aku, selalu selalu lah cakap melayu dengan seorang lagi part timer cina kat situ..
cakap kat mana? dalam FB.
aishh rasa macam nak buaat jer tutorial bahasa melayu dalam fb..
paling tidak boleh dapat duet, ye dok? NGEEE~
--searching 4 gambar duit--

paling tepat lagi betul. memang kena dgn cerita cik penulis! HAHA
kesian jugak kat budak cina tu, mungkin dia tak ramai kawan melayu, tu yang susah nak cakap melayu tu..
ouh pesanan kak fang aku tu, belajarlah bahsa mandarin, nanti senag nak kerja.
YES i will learn mandarin. INSYA ALLAH!


No comments:

Post a Comment