Saturday, June 18, 2011

saya sudah berhenti kerja.

as-salam.
nak buat pengumuman.
SAYA SUDAH BERHENTI KEJE.
:)
bahagia?
yes. memang.


serbasalah?
 yes, absolutely!


saya bukan main-main. tapi keadaan sekeliling yang membuatkan saya tidak boleh meneruskan kerja ini. dan saya tahu, promoter is not my profession. :)) yeah, im LOSER. *huruf L kat dahi. 
yeah but i return all of these to HIM because i know HE knows the better. my heart, gundah gulana, kerana perasaan serbasalah yang menghantui diri, dan mungkin akan terbawa ke mimpi malam ku nnt. dan masih terbayang bagaimana pandangan sinis kawan sekerja, yang menginterview aku. 


HINS, im sorry. i cant explain it to you. silence is better.
GREG, im sorry too. i know, its wasted for you for teaching me.
HENRY, a big sorry from me.
CINDY, im sorry.
BUDAK BARU itu, im sorry too. i still remember your "pandangan", forever.
tapi saya maafkan anda juga.


somtimes, there are somting in the world that we cant do it, because i am a human too. i might be a loser in promoting, but i will succeed in another profession. AMINN. Allah is by my side.


"biarkan kita dpt murkanya manusia demi redhanya Allah..."


ini salah satu kata-kata semangat buat saya, kerana saya terasa seperti tidak mmpu menghadapi hidup dgn 


kebencian orang pada saya, and  she reminds me, that Allah is the one who control our life. 




terima kasih kepada sahabat yang sanggup datang ke hadapan saya sewaktu  airmata saya mengalir deras.




terima kasih kepada sahabat yang sanggup mendengar esak tangis saya.




terima kasih kepada sahabat yang turut risauu akan saya.


and saya tahu, Allah telah menggerakkan hati mak saya, untuk telefon saya sewaktu saya masih dlm 


kesedihan. saya pernah senyawa dgn nya. ya, betul.




im little bit stress, crowded-mind. huhu. tapi inilah saya, berlagak tenang.

2 comments:

  1. salam. inilah hidup sebenarnya. berjuang untuk kebenaran dan keredhaan Allah. jika hidup hanya berlandaskan dunia semata, perjuangan selami ini hanyalah tipu belaka. go eid, Allah knows and He is there.

    ReplyDelete
  2. thank you lenny... kekadang sakit, tetapi cari pluster cepat2! :) go, go, fightinggggg!

    ReplyDelete