Thursday, March 31, 2011

lelaki kuat menipu dari perempuan??? FAKTA BUKAN AUTA.

salam kepada anda.

baiklah, ini ialah fakta dari majalah.
bukan jejari yang tak berapa nak runcing ni yang memandai.
ngeee
Lelaki berbohong 1092 kali setahun berbanding wanita 728 kali setahun
o oh!
maksud?
lu pikir la sendirik! haha~
1092 ini bermaksud- kebanyakan lelaki berbohong tiga kali setiap hari.

25% mengaku berbohong kepada ibunya dan 10% mengaku berbohong pada kekasih or isterinya.
how come bohong ngan mak lebih dari bohong ngn aweks???
huh fakta ni salah kot.
eh mane ade, tak mustahil. sebab laki kalau sayang aweks sungguh sungguh. mak dibiarkan terkapai-kapai.
ok aku nak cakap, ini segelintir sahaja. 
*sebelum aku kena damn, baik aku amek langkah berjaga-jaga*
ohooo!
aku juga tak boleh nak nafikan yang pompuan pon ade gak berbohong.
but of coz, im at ladies's side.
yes yes. perempuan lagi baikkkk. haha!
juz kidding.

sebelum para adam kat MALAYSIA ni marah kat aku,
aku nak cakap yang ini adalah berdasarkan penelitian di England.
so kita assume yang lelaki di malaysia baik-baik belaka kot.
kiding lagi~
hehex. kang aku cakap banyak2, tak ketemu jodoh pulak.
eh eh ape aku kesahhhh? haha!
*bongkak* 
itu sahaja yang ingin aku kongsikan dari pembacaan aku.

in a nutshell,
*ayat zaman-zaman sekolah*
lelaki ke perempuan ke
semua sama sahaja di mataNYA,
yang membezakan mereka adalah iman.
yang penting, berbohong tu bukan perkara yang baik. of course!
jangan lupa, lidah kita ni akan menjadi saksi di akhirat kelak.


sampai ketemu yahhh!
salam.

No comments:

Post a Comment