Sunday, March 13, 2011

presentation oh! presentation

maaf.
saya memang perosak bahasa ibunda. 
ibunda, maaf ya!
ok now
lidah aku mcm terbelit
sebab ape?
sebab jap lagi ade presentation
camne nak kasi lidah ni bertutur dengan laju 
120++ per/km
camne ha? camne?
aku sedang men'searching' gambar lidah.. macam2 keluar, lidah buaya lah, lidah bergulung lah etc.
hah saje nak kongsi tips sekaligus meng"apply" ape yang aku belajar sepanjang duduk, TENGOK sir aku ajar ict. ditekankan di sini, TENGOk. huhu~
 ok kalau nak search ape2, letak " " kat ayat korang, barulah dia keluar exactly yg korang nak.
ok lecture tamat di sini. bye.
HAHA!
ok now
just pray for my best 
lepas berkorban tak tido pas suboh
+
berdiri macam AHLI PARLIMEN
tp tak de audience
(maksud : ckp sorang2)
+
nak tido pon tak lena sebab terkenang-kenang
+
dah tak de hape dah.
sekian.
bye


No comments:

Post a Comment